Misslyckad hårfärgning.

Publicerad: 2012-04-03 i vardagen
 
Som ni alla vet så har jag rött hår, right? Men jag är fett trött på det och vill bli blond nu till sommaren. Så jag tänkte vara as smart och börja med att färga håret ljusbrunt och sedan låta det blekas i solen (sol i sverige, vart? ne precis, surprise surprise!). Sedan färga det blont hos frisören.

But, to the problem. Skulle färga det brunt idag. Blev det brunt? Nej. Det ser precis lika dant ut som innan, KUL!

Så, om någon snäll människa skulle vilja slänga in en kommentar hur jag ska göra så skulle det vara guld värt!

Kommentarer
Postat av: alice

hej

2012-04-03 @ 08:01:06
Postat av: jonna!

haha, jag failade exakt likadant en gång.. men de finns avfärgningsfärg att köpa, och då blir hela håret ljusare, men de blir ändå 'brunt' och de är ganska dyrt har jag för mig(?).. anyway, sen finns de toningsmousse att köpa, de är riktigt bra faktiskt, hela håret bleks 1-3 nyanser, de finns i typ ljusbrunt, blondt & extra blondt, om du fattar.

sen finns de ju silverschampoo och schampoo med kammomil i på gekås faktiskt för 19:- haha, och de funkar på mörkare hår med och gör håret glansigare och är typ som en inpackning! :D hoppas de va lite till hjälp iaf! posshej

2012-04-03 @ 12:36:48
URL: http://nattstad.se/jonnandersson
Postat av: Anonym

du måste först bleka håret :) men då blir det oranget så då måste du färga håret igen till färgen du vill ha . Men eftersom blekning sliter så mycket på håret måste du vänta några dagar emellan färgningarna.

2012-04-03 @ 17:04:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback