Inte min dag idag.

Publicerad: 2012-08-30 i vardagen
 
Jag kom precis hem. Jag skulle jobbat just nu, men vid 10 i 4 så börjar gå neråt, när jag kommit 100 meter så börjar det pissa ner regn och börjar åska som in i bomben. Trodde jag blev träffad av blixten åtta gånger typ. När jag kommit typ mer än halvvägs (då jag är dränkt som en katt) så ringer det och säger att jag inte behöver jobba. Jag blir as arg och vänder hemåt. OCH PÅ DEN ÄCKLIGA HEMVÄGEN SÅ SKVÄTTER 4 BILAR NER MIG!!!!!!!! okej, jag kunde inte bli mer blöt än vad jag redan va, men ni behöver ju förfan inte övderdriva?!?!?!?
 
Jag kommer hem, böjer mig ner för att ta av mig mina skor, som förövrigt gick att vrida ur, och ut från min tröja, inifrån ramlar typ 2 liter vatten ut. VAD I HELVETE HAR VÄRLDEN EMOT MIG?!?!?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback