Tänkte berätta lite..

Publicerad: 2012-08-21 i vardagen
 
.. Om hur första skoldagen var.
Ni ba yäyä nobody cares,but I don't care fuckers, jag ska berätta ändå!
 
Började med kramkalas vid skåpen, jätte roligt att träffa alla mongolidbarn igen. Drog till ett klassrum, hade genomgång med scheman och sånt, fick ett helt okej schema faktiskt. Vissa skulle säga att det var kasst, men det finns folk som har värre! Och vårat förra året var ju rena barnleken, så vi har inte så mycket att jämföra med.
 
Sen blev det vanliga lektioner efter 10. Historia, Religion och Gemu. De nya lärarna i Historia och Religion verkade faktiskt helt okej. Dock har jag ett prooblem. Vi äter as sent, VARJEDAG!!!! Senaste var typ kvart i ett eller något. Man bara HALLÅ?!?!? SKA VI SVÄLTA?
 
Nä nu ska jag inte vara sådan.
Ska spela songpop och bli arg på det istället, jag är verkligen as dålig på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback