Träningsvärk.

Publicerad: 2012-08-28 i vardagen
 
Så det bara smäller om det. Vill inte ens tänka tanken på att resa mig ur sängen i morgon, det var jobbigt nog att lägga sig ner.
 
Läste igenom svenskanovellen och kollade lite i historiaboken, gillar inte historia alls, fattar inte ett smack. Epoker hit och källkritik hit. Jag bryr mig inte om historia, bara om nutiden & framtiden. Kan vi inte ha ett ämne om det istället? fucktards.
 
Btw, en helikopter flyger runt över gislaved och letar efter en försvunnen flicka. Då är det inte så väldigt nödvändigt att lysa in i mitt rum, 4 gånger. Lys utomhus, på gatorna, i skogen, i vattnet i stället. Det är obehagligt när ni lyser upp hela mitt rum.
 
So long gay boys!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback