Dagen före den stora dopparedagen!

Publicerad: 2012-12-23 i vardagen
 
Julafton i morgon. I morse hade jag en fruktansvärd julkänsla när jag gick runt i huset och plockade i ordning och städade lite men nu, några timmar senare? Inte ett skvatt. Men vad kan jag förvänta mig när jag ligger framför brasan i 50 graders värme och kollar på surfing filmer? Inte så mycket antar jag haha! Nu ska jag slå på ännu en film, i taket lyser stjärnorna blir det innan jag ska duscha och göra mig klar för kvällen.
 
Bilden ovan är btw från förra året när vi hälsade på vår älskade Stina!

Kommentarer
Postat av: Irene

Å, va fina ni är alla 4. Helt underbar bild.
God Jul. Gud välsignar dej.

2012-12-23 @ 20:48:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback