En vanlig torsdagskväll!

Publicerad: 2012-12-13 i
 

Att få ett sånt här sms när man kommit hem från cellgruppen kan inte göra mig annat än glad. Det är så himla härliga grabbar jag spenderar mina torsdagskvällar med!


Anyway, lucia idag. Skolans luciatåg var lika underbart fint som det brukar vara. Discobowling på idrotten hade vi med, otroligt roligt! Vinnaren var moi hihi och tur var la de för jag blir så himla arg när jag förlorar på bowling, blir helt vansinnig haha!

 

Slutade vid halv 1 och gick hem, sov någon timme tills Ebba och Angelica kom och hälsade på mig en stund. Sen blev det läsa klart min engelskabok med som jag ska skriva en uppsats om som ska vara klar i morgon, borde nog börja nu.. Vid halv 6 tog jag bussen till smålandsstenar för att ha cellgrupp med killarna. Bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback