Mitt hjärta är tillbaka

Publicerad: 2012-12-05 i vardagen
 
Jag har äntligen tagit tummen ur röven och stämt min älskade gura. Den har stått i ett hörn av mitt rum, ostämd nu sen långt innan sommaren. Det känns underbart att vara tillbaka på banan igen. Första ackordet var som en ren tillfredsställelse. Nu gäller det bara att klippa mina naglar också, långa naglar och en gura går inte alls bra ihop.
 
Tack vare mitt down moment igår så kände jag att jag var tvunget att lämna sången åt sidan ett tag och fokusera på något annat. Guran är ett bra avledningsinstrument. Nu fattas bara att jag ska dra upp min synth också, den står fint ihop packat under mitt skrivbord. Snart är jag på banan igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback