Myser

Publicerad: 2012-12-09 i vardagen
 
Världens smutsigaste spegel, jag vet!

Kom nyss hem, varit på julbord hela förmiddagen. Ungefär lika kul som det brukar vara, pinsamt och obekvämt. Igår var det all in i alla fall tydligen. Pulka för hela slanten, sen några cider på det så man blev lagom rund om fötterna. Tror vi var ett gäng på ungefär 15 stycken som var iväg, dock var det inte lika roligt som jag förväntade mig. Kallt och jobbigt att gå upp för backen! Ont fick man också när man ramlade av tefatet, 5/5 toasters!
 
Nu ikväll så ska jag strax dra ner till lägenheten och sätta in det nya köket. Jag längtar tills det är klart och man får se resultatet då det är helrenovering av placet. Kommer bli fett. Blir nog lite plugg ikväll med då jag har tre prov och två inlämmningar nästa vecka, taggad som tusan!!! Eller? Pfft.
 
Ne nu pallar jag inte mer, so long gayboys!
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan inte du berätta om din fredag & lördag? :-)

2012-12-10 @ 12:03:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback