Svar på kommentar.

Publicerad: 2012-12-11 i vardagen
 
Visst kan jag det!
 
Fredags: Jag gick i skolan till 3 och jag antar att ni inte vill veta så mycket om den? Den var inte alldeles för händelserik, som vanligt! Ebba kom och hämtade mig någon gång efter det så åkte vi till Ica, vidare till Victoria och sen till Vonkan där Ebba skulle pierca sig. En smiley blev det. Väldigt intressant då jag skulle hålla upp hennes läpp och råkade nästan kväva henne, inte as bra! Efter det så gick vi hela vägen hem till mig, tusen mil i -20, inte jätte kul. Menmen, Isabell och Josse kom senare till mig. Vi satt och snackade och kollade på mitt kära x-factor. Men de lämnade mig runt 10 då de skulle iväg på fest i atorp. Inte alls långt efter det så däckade jag i sängen. Trevlig, NYKTER fredag.
 
Lördags: Steg upp åtta för att åka iväg till värnamo för att jobba. Fullfart där ända tills 4 då vi stängde. Då blev det att dra hem, åkte förbi min syster en sväng med. När jag kommit hem så kom Ebba till mig så började vi förfesta lite, eller ah, satt och drack lite burk och snackade. Senare kom Denise till mig med så drog vi vidare till ett hemligt ställe för pulkaåkning. som sagt så var vi runt 15 pers tillslut! Riktigt kul var det i början sen blev det nog lite för mycket av det goda vilket slutade med en alldeles för onykter Sara. Var hemma runt halv 1 och däckade så fort jag la huvudet på kudden.
 
Inte så jätte intressant helg, menmen, så får det också vara ibland!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback