förändring.

Publicerad: 2012-01-06 i vardagen
 
Jag är så sjukt sugen på en förändring. Jag är trött på att vara samma gamla sara som super alldeles för mycket och pluggar alldeles för lite. Jag vill färga mitt hår. Jag vet att bara för att jag gör det kommer jag inte supa mindre eller så, men jag känner bara att nu är det dax att göra det. Jag har skjutit fram det så länge just för att jag har en helt ok hårfärg och jag kommer ångra mig så fett mycket när jag färgat det. But i dont care! Den dagen jag inte orkar hålla på att färga mitt hår så ska jag gå till min frisör och be henne färga tillbaka mitt hår till den naturliga, svårare än så är det inte.

Så, nu ska jag sluta babbla och ta tummen ur röven och gå och köpa hårfärg. Vilken färg tror ni det blir?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback