Fredagkvällen/natten.

Publicerad: 2012-01-07 i vardagen
 
Krille och Pierre kom till mig runt 9 någon gång, sen gick vi ner till niki där det var fiesta. Dock var niki inte där? fett konstigt. Men i alla fall, det var fett lamt, jag var nykter och hade inte lust till att dricka. Men sen hände lite saker och kände bara att jag inte hade lust till att vara kvar, så jag gick hem och kollade på sex and the city. Sen vid 3 kommer pierre, krille och denise till mig, vi åt och chillade och så. Sen när klockan blev sex så gick vi och la oss och kollade på film. Denise drog vid 10 och dom andra vid 12 typ tror jag, inte så mycket till aning faktiskt eftersom jag sov... I alla fall, hela dagen har folk spammat mig både på sms och facebook och inte låtit mig sova, vill döda alla just nu typ.

Ikväll vet jag inte vad som händer.. Skulle varit några och chillat hos mig men vet fan inte om jag orkar asså. Dock är jag väldigt sugen på pizza, så ska duscha och städa upp lite sen drar nog jag och lovisa och äter pizza förhoppningsvis!¨

'Nu ska jag sluta skriva min bok och ta tag i mitt liv istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback