Sommarjobb

Publicerad: 2012-01-08 i vardagen
 
Jag var ute och gick med Lovisa runt hela gislaved innan och pratade om allt mellan himmel och jord. Bland annat sommarjobb. Hon gav mig den härliga idén om att sommarjobba på ett ridläger. Jag har alltid velat åka till USA och jobba på en ranch eller något liknande, men då hade man ändå inte tjänat pengar eftersom flygbiljetten kostar så mycket. Så när Lovisa nämnde att hon skulle vilja jobba på ett ridläger hon varit på så sa min hjärna att det hade inte varit helt fel faktiskt. Och om vi hade jobbat på samma ridläger så hade det absolut inte varit fel heller!

Så nu har jag skickat iväg en massa mejl till olika ridskolor och väntar spänt på svar.



Övre bilden: Jag och Nessa, den senaste hästen jag tog hand om, underbar varelse!
nedre bilden: En charmig liten krabat som stod i stallet min syster red i.

Kommentarer
Postat av: nina

JAAA :D suuperhappy! :D

2012-01-08 @ 22:43:30
URL: http://ninass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback