Tar äntligen tag i mitt matbehov.

Publicerad: 2012-01-23 i my thoughts
 
Nu kör vi, for real. Det kan inte vara nyttigt att äta konstant, kan det? Anyway, det ska det slutas med i alla fall! Jag har gått upp över 10kg sedan jag började äta hela tiden. Hälften av det ska åtminstånne bort! I över ett år har jag ätit, nonstop. Så fort jag är hemma så går jag till kylskåpet flera gånger i timmen och hämtar ny mat. Och rör jag på mig? Nej, inte mer än från sängen till kylskåpet osv. Onyttigt som få!

Jag är för lat för att träna. Så gå ut och gå får duga för mig. Och sluta äta HELA TIDEN! tre mål om dagen räcker gott och väl, gör det inte? Och nej, jag ska inte sluta äta och banta and so on och bli anorektiker. Bara sluta småäta.

Och nej, jag vill inte ha några äckliga kommentarer om att jag redan är smal och blahablaha, JA OCH? jag mår fortfarande inte bra av att ha ett sug efter mat hela tiden? Är er åsikt negativ, håll den för er själva tack.

Kommentarer
Postat av: Olivia

Det är ,jag, Johan, Linus, Ellinor, Johannes, Louisa, Martin, Andreas, Kasper, Nettan och kanske Gustav. :)

2012-01-23 @ 18:35:35
URL: http://oliviagm.blogg.se/
Postat av: Anonym

vrf har du varit så nere ?

2012-01-23 @ 18:51:55
URL: http://pinkys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback