Älskade vänner.

Publicerad: 2012-06-19 i vardagen
 
Bild ifrån studentdagen på mig och mina älskade vänner.
fotograf: Lena.
 
Jag har suttit och skypat med Isa, Elin, Denise och Ebba nu ett tag och snackat om midsommar. Det har nog snart äntligen ordnat upp sig med allting. Det blir i alla fall Mellbystrand och sedan Halmstad för min del! Massa partaj och festligheter med awesome folk. Det är dock väldigt synd att alla mina fina tjejer inte kan vara med, vill verkligen det men det är väll smällar man får ta. Man kan inte alltid få vad man vill här i livet. Men förhoppningsvis kan så många som möjligt vara med!
 
Nu: 90210 och sedan sängen. Upp tidigt i morgon, tid hos kuratorn, waste.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback