Fredagkväll.

Publicerad: 2012-06-15 i vardagen
 
Var inne hos bror min till 9 ungefär. Under den tiden fick jag fyra samtal och en massa sms om att jag skulle hänga med överallt, men nej jag fick säga nej till allting. Men på något sett kändes det skönt i alla fall, bara ligga i sängen nu, snora ifred. I morgon blir det tidig uppgång med, jobba till 2 sen vidare till anderstorp för att säga hejdå till kusinen min som åker till Los Angeles i 3 veckor, så himlans fuskigt!

Sedan på kvällen drar jag kanske på fest, inte bestämt mig ännu. Får se hur jag mår och hur pepp jag är, har ju gått och blivit sjuk med så här i början av sommarlovet, himlans gött.

Jag och bästa kusinis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback