Nu lämnar jag Öland för detta året.

Publicerad: 2012-06-29 i vardagen
 
Thank god! Idag har jag bara velat sova, varit verkligen as trött hela dagen, menmen.
 
Nu är jag i alla fall påväg hem från Öland, åkte nyss över ölandsbron för er som ville veta hehehe... Duschat och sminkat mig har jag med gjort för på vägen hem så släpps jag av utanför anderstorp så blir det mys ute på landet! Dock sitter mitt blöta hår just nu i en bulle mitt på huvudet, så det lär bli intressant att se hur det ser ut när jag tar ut det.
 
Nog om detta, ledig ett tag nu fram över. Eller ah, två dagar, men det är mycket för mig! Sen bar det av igen, funny. Nä nu ska jag sätta på en film istället, project x i think. Peace bitches
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback