placerad nere på sörgården.

Publicerad: 2012-06-19 i vardagen
 
Igår blev det sörgårdsmys hos Isa för hela slanten. Några filmer och grejer för att senare somna i soffan, helt ok. Vaknade vid halv 8 i morse men somnade av och till igen fram tills 12.

Nu står Isa i duschen och sen ska vi hem till mig och duscha, snacka med min mor om midsommar och sedan kanske tillbaka hit för sällskapsspel och grejer, mys!

I morgon åker jag neråt karlskrona för att påbörja min första jobbdag. Nej, jag jobbar inte i gislaved, nej jag jobbar inte i Karlskrona hela tiden, ja jag jobbar runt om i Sverige. Jag åker på marknader som marknadsknalle för Liza Design, rätt roligt jobb faktiskt, förutom tiderna. Upp alldeles för tidigt på morgonen och får packa ihop alldeles för sent. Och sedan jobbar jag ju väldigt utspritt så jag jobbar inte 3 veckor i sträck och sen är ledig, är ledig någon dag här och var istället. Inte det roligaste, men får vara glad att jag har ett jobb i alla fall.

Nog snackat om mitt jobb, inte så intressant nej. Kan berätta lite om hur min midsommar kommer se ut lite senare kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback