summering av helgen.

Publicerad: 2012-06-10 i vardagen
 
I fredags var det ju student och grejer. Vi var på utsläppet en stund, gav rosor och grattade våra vänner sedan drog vi hem till mig en stund och åt, sov, osv sen drog vi hela gänget till Sven ute i fållinge och festade enda in på småtimmarna, sov sedan där. Dock blev det helt nyktert för min del då jag mått dåligt och mår fortfarande det, idiotiska mage.

I morse vaknade jag av att kattfan är as jobbig. Jag som HATAR katter och är as rädd för dom. Katten springer runt och vill under mitt täcke och grejer, jag ligger och håller på att börja lipa, springer upp och tar på mig kläder. Gissa vem som hänger efter? katten. Jag springer ner, gissa vem som springer efter? Jag kastar ut kattfan ur huset, GISSA VEM SOM KOMMER IN UR EN ANNAN DÖRR?!? tillslut så smsade jag isa att vi måste åka hem nu och låste in mig på ett rum tills vi kunde åka hem. Det var fan as länge sen jag var så rädd, ush.

Anyway, när vi åkt till gislaved så åkte vi hem till Isa, satte på en film och somnade. As skönt. Sov till 5 typ? På kvällen sedan så gick vi till svenningsson, dock var både jag och Isa trötta, så vi drog hem till henne och drog på en rulle istället.

Jag var hemma vid midnatt. Hur ofta händer det? Never. Anyway, proud over myself. Nu ska jag sätta på en skräckfilm att somna till, grymt.

Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback