Gokväll världen!

Publicerad: 2012-05-23 i vardagen
 
Solen fortsätter skina och vädret är på topp! Varit ute i stort sett hela dagen. Fick dock solsting någonstans på eftermiddagen och började knarka alla tabletter jag hade. Men efter någon halvtimma så mådde jag prima igen. Har hittat på massa bus idag, bland annat varit på MVC och på ungdomsmottagningen.

I morgon blir det heldag med alla estetklasser. Vi ska ha genrep till en konsert vi har i morgon, ska bli rätt tråkigt faktiskt, men får la hitta på annat bus istället. I morgon blir det dock inget solande för så fort jag slutat skolan så ska jag jobba och grejer. Lite drygt när det är så fint väder, men caschen sitter ju bra så.

Taggar gisledagarna gör jag också, på tal om svampar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback