Long time no see.

Publicerad: 2012-05-06 i vardagen
 
Det var inte igår det.. Eller jo det va ju de de va, men de va bara en lista så det gills inte.
Tänkte berätta lite vad jag har haft för mig de senaste veckorna.

Höjdpunkterna har utan tvekan varit Trajet och GVD meet!
Trajet gick jag och mina underbara snickarflickor förra lördagen. Vi startade 10:32 och gick sedan en cirka 1mil lång sträcka och besteg bland annat mount everest typ. Utmed denna vägen så gjorde vi 8 olika stationer och tog också årets första dopp! Träffade en hel del massa trevliga och roliga människor också, båda nytt och gammalt folk. Och ni som säger att vem tusan går en mil frivilligt? Med lite alkohol i kroppen så funkar allt!

På kvällen där blev det då fest, och sedan råkade jag festa tre dagar i rad eftersom det var lång helg. Men det var jag minsann värd efter att jag hade tagit det lugnt i flera helger innan det.

Veckan var lugn och kort, inte mycket ståhej alls. Varmt och jag trodde sommarn var här. Hemma i Onsdags och torsdag och var sjuk, spenderade tiden i solen och bättrade brännan. Fredags var chill, kvällen spenderades med Lovisa och Isa, grillade gott till mina föräldrar och drog sedan ut på äventyr. Riktigt bra kväll!

Sedan igår hände årets happening. GVD meet! Jag, Isa, Ida, Erik och Deow gled in på parkeringen i en Nissan skyline. Fullproppat med ursnygga bilar. Man blev upphetsad till tusen ska jag säga er! Vi drog runt och kollade in alla bilar och skrattade åt alla volvoraggare som var där. Kollade på lite när dom burnade och grejer men sedan drog vi alla och kollade när dom körde street race. HELT OKEJ OM MAN SÄGER SÅ! Hur kul som helst verkligen.

Idag har jag, Joss och Ida varit i Ullared och geekat oss. Skrattat som några hulliganer typ, helt okej dag. Dock fick jag med mig lite för mycket hem så min budget denna månaden blir himlans tajt.

Aja, ni babblar jag bara och det blev ett väldans långt inlägg med bara text, men det får ni leva med. Allt eftersom kommer det nog bilder både från trajet och från street race och sedan kanske på kläderna jag köpte idag om ni har tur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback