Firmafest

Publicerad: 2012-11-17 i vardagen
 
Kom precis ur duschen så sitter nu i handduk och dunkar musik. Ikväll är det firmafest som gäller, lär nog bli trevligt. Dock är jag sjuk, inatt låg febern på 35,8 och i morse hade jag 38,6, Halsen är svullen, för första gången tror jag att jag kan känna mina halsmandlar. Rätt coolt men det gör ont som satan. Men det hindrar inte mig, efter firmafesten ikväll så drar jag nog vidare, om jag inte svimmat innan dess
 
Jag håller på att rensa min iphone också, måste spara alla bilder på den och sånt. Den är ju sönder så ska lämna in den på lagning på måndag, förhoppningsvis så får jag en helt ny eftersom min är helt fuckad. Men jag får la inte hoppas för mycket.
 
Nu äre smink och lockning av hår som gäller!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback