just smile

Publicerad: 2012-11-28 i vardagen
 
Konstig dag. Det känns som om den har pågått alldeles för länge, i flera veckor typ. Skrivit klart min svenska uppsats och skrivit klart 2 frågor på historian har jag gjort i alla fall. Också kämpat som tusan på min sånglektion. Har tenta nästa vecka och jag är skakis till tusen, jag har världens scenskräck. Antingen kommer jag inte få fram ett ljud eller så kommer jag krysta fram tonerna, som vanligt. Varför valde jag en linje som kräver att man står på scen? dumt av mig.

Sitter just nu och kollar på 2½ men, suttit här i soffan hela dagen. Tänkte börja plugga men kom på att jag behövde min fars hjälp så det fick vi skjuts på lite. I morgon känner jag verkligen inte för att gå till skolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback