nästa destination: sjukhuset

Publicerad: 2012-11-22 i vardagen
 
1. Det är 12 gånger större chans att dö av att du ramlar ur sängen än att dö i en flygkrasch.
2. 100 personer dör årligen till följd av att ha satt en penna i halsen.
3. Fallande kokosnötter dödar fler människor än hajar gör.
4. Det är mer sannolikt att du blir dödad av en champagnekork än av en giftig spindel

Epic fail. Efter att ha skjutit upp det hela veckan så har jag äntligen tagit tummen ur röven och ringt dom. 20 över 10 ska jag befinna mig där. Är inte jätte taggad kan jag ju säga, vill helst ligga kvar i sängen, äta fruktsoppa och låta det gå över av sig själv. Men nej, så blev det inte.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback