Torsdag eftermiddag

Publicerad: 2012-11-15 i vardagen
 
Sitter just nu i soffan och äter chips, ska snart ta bussen till smålandsstenar och umgås med mina grabbar.
 
Satt uppe hela tisdagnatten och pluggade, var nog inte i säng förens runt 3 någon gång men somnade efter någon timme till, himla koffeinet gjorde mig speedad till tusen. Dock gick ju provet endå åt helvete i Onsdags, fast jag kunde allting och rabblar det fortfarande i huvudet. Blä. Hade prov i Datorteknik idag med, det gick ju inte heller som på rosor, tyvärr.
 
Nepp, ska byta om nu, bussen går strax.

Kommentarer
Postat av: Pu's kaffe

Hej!
Besök gärna min kaffe blogg där jag skriver om bönor, bryggningsmetoder och mycket mer! :)

2012-11-15 @ 22:46:50
URL: http://puskaffe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback