1 dag på livets långa väg.

Publicerad: 2012-10-01 i vardagen
 
En hel dag rökfri. Stolt över mig själv. Till och med varit med när folk har rökt, det kunde jag absolut inte de andra gångerna jag har försökt. 
 
Till något annat. Dagen idag har varit chill. Två prov, det ena gick bättre än det andra, menmen, blir förhoppningsvis godkänd på dom båda två. Efter skolan låg jag i soffan hela dagen enda fram tills Ebba fick ut mig på en promenad. PW till Issa och sen ica, skönt att ha varit ute och gjort något idag.
 
Nu ska jag försöka skriva lite på min engelska uppsats och senare blir det x-factor!
bild ur arkivet

Kommentarer
Postat av: Anna

Vem kysste du senast?

2012-10-01 @ 22:19:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback