Kort och gott om de senaste dagarna

Publicerad: 2012-10-20 i vardagen
 
Torsdags: Heldag i Jönköping med min fina vän Emmie. Dagen bestod av färgning av hår, mat, shopping osv. Köpte en riktigt fin vit tröja, den blir det invigning av i morgon då jag ska iväg på hemmafest.
 
Idag: Soft skoldag, jobbade på naturkunskapen för en gångsskull och halvsov igenom musikproduktionen. Nu ikväll har det varit Pizza och x-factor med grabbarna grus aka Ebba, André och Sebbe. Avslutade kvällen med en mini roadtrip till Anderstorp med dans i bilen.
 
Härliga dagar så jag inte tänkt på bloggen. Dom behövs ibland också! Har även kommit fram vad jag ska vara på halloween, men det får ni inte reda på förens på Fredag! Har blivit kallad halloween freak av Elin på sistone bara för att det ända jag pratar om är typ halloween. Älskar den högtiden!!
 
Blogg cpar så tyvärr blir det inga bilder, too bad for you. Nu blir det läggdags, trött som ett svin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback