Myssöndag

Publicerad: 2012-10-28 i vardagen
 
Vaknade runt 10 i morse hemma hos mig med Ebba och Denise. Vi åt as mycket och sen la vi oss och fetade oss i soffan. Där stannade vi fram tills 3 typ. Dom åkte hem då och jag låg kvar i soffan, rörde mig inte ur fläcken förens 5 i 6, gick och duschade snabbt, tog på mig kläder och sen kom Sebbe och hämtade mig så åkte vi, denise och  Ebba till Kaisa. Åt som en häst gjorde jag och sen myste vi i soffan lite halvt döda allihopa, fett.
 
Hälften av mitt smink har försvunnit smårlöst också, helt sjukt. La allt på en bänk i köket tillsammans med mina tabletter. Sen när jag skulle plocka upp det så låg bara rougen, en borste och en eyeliner kvar. Både Pudret, Fondationen och mascaran va borta, man ba wtf? Helt mindfuckad. Så får fräscha helt enkelt fylla på sminkfronten när vi åker till Ullared i veckan.
 
Nu ska jag hämta mitt täcke, lägge mig framför brasan och glo på en film i min ensamhet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback