Random.

Publicerad: 2012-10-03 i good to know
 

Hur många har du varit riktigt riktigt kär i? verkligen riktigt kär, 1.
Vad tycker du om kärlek? svårt.
När kramade du någon sist? Igår
Saknar du någon speciell person? Ja.
Har du svårt för att bli kär? Ja, lätt att falla svårt att stanna.
Är du singel? Så mycket som det går.
När fick du senast en komplimang? Idag.

HAR DU NÅGONSIN:
Varit medvetslös: Nej men näst intill och det var det läskigaste jag varit med om.
Hånglat med nån riktigt ful: Ja hahaha
Hånglat med fler än 50 pers: nej
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? ja hahah
Gjort något riktigt dumt? Ja..
Gjort något du verkligen ångrar? Ja.
Åkt ambulans? Ja, två gånger, en själv och en som mentalt stöd.
Åkt polisbil? Nej
Gjort nåt olagligt? varje dag.
Fått din mamma att gråta? ja..
Slagit ner någon? slagit ner har jag nog inte, men varit i slagsmål ja.
Skämts över dina föräldrar? Inte på ett tag faktiskt.
Sagt jag "älskar dig" och menat det? Ja
Tar du droger? Inte direkt
Dricker du? Ja
Vilka kläder sover du i? underkläder
Vad hatar du verkligen? att jag har svårt att visa känslor
Varit kär? Ja.
Är du ensam nu? alltid, forever alone.
Vill du gifta dig? Nej.
Vill du ha barn? Ja, ett.

SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng? Jag.
Såg dig gråta? kommer inte ihåg.
Fick dig att gråta? Ilska.
Du delade en dricka med? Ebbz
Du gick på bio med? Alle och Andy
Skällde på dig? Mor.
Sa någonting till dig och vad var det? hejdå hörs i morgon - Ida

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Gråtit? Ja förjävla mycket.
Kramat någon? Yes
Pussat någon? Ja
Köpt någonting? godis<3
Sjungit? Alltid!
Saknat någon? Ja.

JAG HAR:
Digitalkamera? Ja
Systemkamera? Ja
Telefon på rummet? Mobil?
Egen dator? Ja
Könssjukdom? nej
Bra kompisar? Ja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback