söndags ångest

Publicerad: 2012-10-21 i vardagen
 
Värre än vanligt. Undra varför? Jo för att jag får anstränga röven av mig för att komma upp ur sängen. Jag har så ont i kroppen så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Fuck dansa, fuck headbanga asså. Ah och om ni inte förstod de så bestod min kväll av det. Dans, dans och dans typ. Eller dans och dans, snarare någon konstig fucka ur stil. Jag har i alla fall väldigt ont i nacken och det är rätt jobbigt.
 
Gårdagen var riktigt roligt, man var lite rund om fötterna redan vid 9, sen frammåt 12 så rann det av än. Det blev att jag sov där, eller sov och sov, man fick ju inte speciellt mycket sömn. 2 timmar kanske jag lyckades skrapa ihop om jag har tur!
 
Anyway, jag tänkte visa en massa bilder, men blogg vill inte va med och ladda upp bilderna från mobilen så det sket sig bigtime much. Kom hem vid 12 i morse och somnade som en stock direkt, vaknade för en timme sen och nu blir det försöka koncentrera sig på en svenska uppstats, as kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback