Svaren på era frågor

Publicerad: 2012-10-10 i good to know
 
Om mig
Hur gammal är du? 17 år, 18 i februari!
Vart bor du? Gislaved, en liten håla i Småland.
Vilken hårfärg trivs du bäst i? Mörkbrunt tror jag faktiskt.
Vilket är ditt favoritplagg? Mina blåa skinnyjeans jag köpte på Teneriffa, 70kr!!!!
Hur många gånger om dagen borstar du tänderna? Har hört att du är beroende av det? Minst 4, ofta blir det mer.
Har du några djur? Ja, en hund, Jackrussel terrier och ett Marsvin!
Trivs du på gärdet? Ja, konstigt nog gör jag det. 
Vilken linje går du? Estetiska programmet, musik som inriktning.
Favoritämne? Datorteknik, lätt.
Håller du på med någon idrott? Nej det gör jag inte. Jag har både ridit, drillat och friidrottat, men har tyvärr slutat på allt. Men när jag tagit körkort så kommer jag nog börja friidrotta igen!
 
Högsta drömmen? Resa jorden runt, besöka varenda land i världen.
Vad vill du bli när du blir stor? Ingen såhär riktigt storslagen dröm, men vill bli nog bli Polis när åren börjar smyga sig på.
Hur ser en perfekt dag ut? Vaknar självmant av att solen lyser in genom fönstret. Spenderar dagen med härliga vänner på stranden. Avslutar med en härlig grillkväll i solnedgången.
 
 
Kärlek
Är du kär? Jag var det för inte alls länge sedan, men efter ett samtal så insåg jag äntligen på riktigt att jag kan släppa taget. Så svaret är väldigt luddigt.
Vem är det du är kär i? Han är och kommer förbli namnlös på bloggen.
Har du någon pojkvän? Nej.
Statuskille eller inte? Jag måste nog säga statuskille, ytligt men sant.
Är det Martin Johansson och epahampe du legat med? Jag har inte legat med Martin och jag förstår inte varför ni är så nyfikna på mitt privatliv.
Hur många har du legat med? Vilka? Personlig fråga.
Vilka var du nykter med och vilka var du onykter med? Personlig fråga som inte hela världen bör ta del av.
Vem hade du sex med senast och när? Not your buisness.
 
 
Vänskap
Varför hänger du med idioter som inte förtjänar din vänskap? Jag vet vilka du syftar på men vet inte varför du lägger dig i? Det är våran ensak. Det var ett enkelt bråk, folk kan göra fel, folk kan missuppfatta varandra. Dom förtjänar min vänskap exakt lika mycket/lite som jag förtjänar deras. Och, klanka inte ner på mina "idioter" till vänner när du inte ens kan stå för vem du är.
Har du någon verkligen bästa vän? Nej, jag har många.
Ebbz - Hur mycket tycker du om mig på en skala? Det går inte utge på en skala ♥
Bästa killkompis? Manfred&Johan är mina närmaste killkompisar, love u.
 
 
Övrigt
Vad är en bra blogg enligt dig? En blogg med mycket och fina bilder, skriven på ett underhållande men intressant sätt!
Favoritbloggare? Nina Sanströms och Sanne Rumpunens!
Jonna - Läser du min blogg? Yes i do!
 
Kan du göra en video med dina 10 bästa och 10 sämsta köp? Det kanske går att fixa!
Catrin - Kan inte din mamma skriva en receptbok till mig i julklapp? Har gett henne denna informationen, hon sken upp som en sol!
Vad skulle du göra om du vann en miljon kronor? Jag skulle utan tvekan resa jorden runt, på studs.
Vad tycker du om gislaved? Jag älskar det, jag trivs riktigt bra i denna hålan!
Vad hade du kunnat leva på? Jag hade lätt kunnat leva på skinka och mozarella, om ni menar i matväg.
 
Ditt eller datt
hemmafest / lokalfest
cola / pepsi
converse / klackar
pattar / röv

Kommentarer
Postat av: NINA

SAKNAR DIIIIG FÖRFAAN! <3

2012-10-21 @ 05:25:18
URL: http://ninass.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback