Lördag.

Publicerad: 2012-09-08 i vardagen
 
Gårdagen var mysig. Vid 6 anlände vi till Halmstad där Alle väntade på oss. Kvällen bestod av mys i Alles lägenhet, bio och ett snabbt besök på Bulls. Dock var filmen inte den bästa jag sett i mina dagar, Andy sov halva filmen och Alle ville dra haha.
 
Vi åkte från Halmstad i morse runt 8. Josse hämtade oss på stationen i Smålandsstenar sen åkte jag direkt ner till Ica och handlade. Ingen mat hemma, kul liv. Kom hem, plockade i ordning lite och sedan däckade jag i soffan. Vaknade vid 2, låg och drog mig ett bra tag innan jag orkade gå upp. Körde ett danspass framåt eftermiddagen sedan, orkade verkligen inte gå ut och springa i stormen. Jag hade glömt hur kul och jobbigt det var att dansa! Svetten bara rann när jag var klar.
 
Ikväll blir det chillkväll med tjejerna med mat och cider.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback