You didn't know #2

Publicerad: 2012-09-04 i good to know
 
1. Jag kan väldigt sällan vara seriöst. Inte när det gäller något.
 
2.  Vissa dagar är mitt självförtroende på topp, jag är snyggast i världen osv. Vissa dagar ligger jag på botten och är inte värd någonting.
 
3. Vissa dagar får min hjärna och kropp psykbryt. Helt plötsligt börjar jag spänna mig och skaka och måste göra allt jätte fort. Väldigt svårt att förklara men skolsköterskan tror det är stress och vill att jag ska kolla upp det.
 
4. Jag älskar att ha hela huset för mig själv. Städa, laga mat, sova ensam osv. Ingen som skräpar ner, snarkar eller lagar ogod mat.
 
5. Jag absolut älskar att vara ute och vandra, klättra osv! När jag var i Norge för två somrar sen så gjorde vi den perfekta helgen i mitt liv. Vandrade, klättrade och skrattade, allt i perfekt väder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback