Fuck skolan

Publicerad: 2013-04-11 i vardagen
 
Ser ni den här bilden? Detta är vad jag har åstadkommit under detta året i Religion. Alla som går i skolan och vet lite hur det funkar hade tyckt att jag skulle få minst ett C i slutbetyg, inte sant? Kanske till och med ett B, om man hade en snäll lärare. Men nej, inte jag. Bara för att jag har fått ETT E på en uppsats, så kan jag inte få högre än E i slutbetyg. Jag gillar inte mitt liv just nu.
 
Och uppe på detta så fick jag reda på valen till trean idag. Dom har lagt psykologi och estetisk kommunikation på samma timme så jag måste välja ett av det. HUR KUL ÄR DET? jag vet ju inte vilket av dom jag vill ha mest. ÅÅÅÅH. Min skoldag har sugit för er som undrar :)
 
Efter skolan drog jag, Claar, Emmie och Ebba till Värnamo, fixade lite saker och sen tog en glass på Max. Gött. Nu blir det plugg med Emmie, se om vi får något gjort, man får hoppas det. Lev lugnt vänner

Kommentarer
Postat av: emma.

ja det är helt sjukt!! jag är lika missnöjd för jag har mest B och A och bara för jag fått ETT ENDA C SÅ MÅSET JAG GÖRA EN EXTRA UPPGIFT FÖR O "HÖJA" TILL B?! cp.

2013-04-11 @ 21:25:42
URL: http://emmalottaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback