Schooltalk.

Publicerad: 2013-08-29 i vardagen
 
Ja ni, vad ska man säga om skolan idag? Första lektionen var naturkunskap. Fett dålig lärare, jag kan mer än honom inom vissa områden. Typ som att månen påverkar jorden, typ tidvattnet, det kunde inte han men förklarade bort det efter att en i klassen förklarat. Så den kursen lär bli ytterst intressant om vi säger så. 
 
Både sånglektionerna och ensemblen har dragit igång idag med. Sånglektionen kändes bra, känns härligt att komma igång igen. Har redan fått ett solo, ska sjunga på en konsert i oktober. Är hur nervös som helst, redan nu, ush. Men det ska nog bli bra! Sen har vi ensemblen, kom i min favoritlärares, så himla skönt! Ser fram emot detta året, kommer nog bli kul!
 
Sen har jag ännu ett erkännande. Jag skulle hoppat fallskräm på Lördag, men det blev inställt pga flygplans bekymmer. Likaså blev det sist jag skulle hoppa, den 17e. Så nu har jag bokat en ny tid, tredje gången gillt? Fast hur säker kommer man känna sig där i planet när det redan gått sönder två gånger på två veckor? hahahaha.
 
Anyway, nu ska jag öva sång, ciao bellas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback