Fredagen får 3/5 toasters!

Publicerad: 2013-02-08 i vardagen
 
Dagen började med inställd lektion så jag satt med Max, Elin och Denise i bibblan istället. Koskos med Ava hade vi efter det, jag lyssnade hela lektionen för en gångsskull, har aldrig hänt innan. Dock väldigt, väldigt tråkigt. Följd till Engelska då jag satt mest och ruffsade i Axels hår hehe, NOLIFE XD
 
Musikprudoktion slutade dagen med, spelade in Feeling good. Jag var faktiskt delaktig, kopplade både sångmick, gitarrmick och pianomick, GRIMST!! Drog mig undan i ett musikrum och klinkade lite piano en stund när jag slutat. En vända till Puss blev det lite senare med min vän Ida. Töjningar till halva priset var inte helt fel så två tunnlar fick hänga med hem. Nu har jag 6mm i ena örat och det räcker, inte mer nu
 
Aja, nu blev det sånt här långt och fult inlägg igen, blä. Ikväll blev man erbjuden fest och grejer men istället stannade man hemma och spenderar sin fredagkväll precis som de föregående 4 fredagarna typ, i sängen med en film. Fett värt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback