Fullt upp!

Publicerad: 2013-02-12 i vardagen
 
Vaknade vid 8, fixade mig och drog till jobbet. 8 timmars jobb, jappjapp, lika långtråkigt som vanligt tyvärr. Dock så hände en sak som förgyllde min dag. Vid 3 (?) så kom min kära vän Emmie inspringandes med världens leende på läpparna och frågade om jag skulle hänga med till Max. Det tog ett himla bra tag för mig att förstå vad hon menade, men ungjäveln hade ju tagit körkort!Följd till detta blev en bamsekram och massa tjatter. Hon åkte igen men kom och hämtade mig igen vid 6 när jag slutat så åkte vi, nettan och catrin till max för hamburgare, hur äckligt som helst men hur kul som helst också! Cruisade (?) runt i värnamo en stund också. 
 
Grattis igen min kära vän!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback