Gårdagen!

Publicerad: 2013-02-03 i
 
Kvällen igår började hos Alice med hela tjocka släkten. God mat och gott sällskap! Det var riktigt trevligt fram tills alla låg i varsin soffa och sov typ. Vid halv 1 tror jag vi drog oss hemåt och väl hämma så hämtade Alle och Edson upp mig så åkte vi till smålandsstenar på någon fest. Det var inte as kul då jag hade nyktrat till och nu hade as ont i magen i stället plus alla killar skulle stöta på en, det blev bara obehagligt tillslut. Menmen, de va roligt att träffa Alle, Edson och Andy iaf! Och den lilla tiden My och Josse va med! Runt 4 tror jag att jag och Alle började vandra hemåt han, satte på en film och låg och snackade typ. Somnade nog inte förens 7 elr 8 haha! 
 
Min faster och farbror hämtade mig vid halv 2 och nu i eftermiddag är det bara plugg som gäller! Har fet träningsvärk i låren sen igår så idag orkar jag minsann inte röra på mig mer än nödvändigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback