Jag har beslutsångest.

Publicerad: 2013-02-16 i vardagen
 
Jag är bjuden på fest ikväll men jag är inte sugen på att dricka alkohol så jag vill egentligen inte gå dit. Och då tänker säkert ni, man kan la gå på fest utan att dricka? Ja det kan man, men inte med det umgänget då jag har lite förflutet med en av dem som man helst vill glömma osvosv så då blir det lite awkward om man är nykter.
 
Samtidigt som jag inte vill gå dit så vill jag inte vara hemma, jag vill göra något men inte dricka alkohol. Så vad  kan man hitta på en lördagkväll nu för tiden som inte inkluderar alkohol? Är lite ovan på det stadiet då jag alltid dricker när jag är ute..
 
Förslag vänner?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback