svar på kommentar

Publicerad: 2013-02-13 i Träning
 
Helt ärligt? Jag har oftast 00000 motivation. Jag är så lat så jag vill helst bara ligga i sängen hela dagarna. Men vet ni? Jag tränar ändå, för jag vill se resultat, jag vill ha muskler. Motivation eller ej, så gör jag det. Oftast då.
 
Men visst, ibland blir jag motiverad. Som när det är sjukt fint väder ute? Vad är härligare då än en springtur? När man är argast i världen och bara vill slå ihjäl någon, ja då är det bara att dra fram boxningssäcken och släppa lös odjuret inom dig på den. Men sen har vi alla dessa inspo instagrams (?) där folk lägger upp träningstips, bilder på snygga kroppar osv. När man kollar på dem så blir man minst sagt motiverad för man själv vill ha de kropparna!
 
Alltså, har du svårt att hitta motivation? Mitt bästa tips är att börja följa fitforfight, fitnessandinspo, getmydreambody, fightforfit osv på instagram, finns hundratals! Man blir grymt taggad!
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för bra svar! Jag tycker du har skit fin kropp!!
Man behöver väl inte träna på gym för att de ska gå? känns som alla gör det nu..

2013-02-14 @ 10:38:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback