Teoriplugg

Publicerad: 2013-02-09 i vardagen
 
Färdig med min engelskainlämning nu och ska strax sätta igång med lite teoriplugg. Inte läst på några dagar nu så måste komma igång igen. Hårdplugg nu i veckan så jag kan skriva teorin snarast möjliga när jag fyllt år! Peppapeppa!!
 
Och nu tänker ni, plugg på en lördag? Jag, jag är faktiskt inte sugen på att festa. Festade inte igår heller. Tycker inte det är lika kul längre. Så istället för att supa mig redlös så spenderar jag min lördag med körkortsboken!

Kommentarer
Postat av: catrin.

du ljuger, gossip girl la upp bild om att du söp

2013-02-10 @ 01:47:54
URL: http://amica.blogg.se
Postat av: Irene

Lycka till med studierna.

2013-02-10 @ 11:14:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback