Träning!

Publicerad: 2013-02-10 i Träning
 
Jag har inte tränat sen i Tisdags och tänkte inte göra det idag heller. Men sen, 10 i 10 skrev en kille till mig att tjejer ska väga lite. Och fy så arg jag blev så då tog jag på mig träningskläderna och körde ett hårt styrkepass, fuck that, tjejer ska ha muskler och inte väga så lite så man kan lyfta dom med en hand.
 
Längtar efter att komma ner till jobbet på Tisdag så jag kan väga mig (jag har ingen våg hemma) och se om jag gått upp de kilona jag hoppas på. Peppapeppa!
 
Nu blir det teoriplugg som slut på dagen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

du har fan skit fin kropp! avis!

2013-02-11 @ 11:26:22
Postat av: aaaaasd

Så jävla rätt! En "fit" tjej är sjukt sexigt.

2013-02-11 @ 16:28:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback