Upcoming bibel!

Publicerad: 2013-02-07 i vardagen
 
Jag hade fullt upp igår, inte en lugn minut. Vaknade vid 4 i går morse, frågan är varför när jag egentligen bara behövde gå upp vid halv 6? Anyway, vaknade då iaf och vid halv 7 typ så bar det av mot Jönköping med tre till elever på rattmuffen, och Lasse då. Halkbanan var inte alls så farlig som jag trodde den skulle va. Visst, jag var nervös under alla 3 timmarna, men inte svimfärdig som jag trodde jag skulle va! Jag överlevde i alla fall.
 
Vi var hemma i Gislaved vid halv 1 ungefär. Direkt så hämtade pappa mig så övningskörde jag upp till Isaberg för att spendera eftermiddagen där med lite skidåkning. Friluftsdag for fuck sake. Men jag kom ju dit när alla skulle hem så det var knappt något folk och uppkörda backar. Men härligt var det iaf! Första och sista åken för i år! Vi åkte hem vid 5 tror jag och så drog jag ut med Ebba på en powerwalk nästan direkt. Två timmar tror jag nästan att vi var ute sammanlagt? Hemma var jag vid 8 iaf.
 
Oj, nu har jag skrivit halva bibeln här ju. Aja, skit i det. Nu ska jag sova en stund sen ska jag läsa ut mina tio engelska noveller och skriva om dom, de ska vara inne i morgon. Bra jobbat Sara, skjuta upp allt till sista sekund, som vanligt! So long gay boys

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback