Vad ska jag blogga om?

Publicerad: 2013-02-11 i vardagen
 
Vad vill ni se mer av här i bloggen? 
 
Jag passar på att ställa frågan nu när jag märker att ni kommenterat flitigt ett tag. Ni läser min blogg för en anledning, inte sant? Det är något som ni fastnat för? Eller är det bara as intressant att läsa om vad jag gör på dagarna? För det tror inte jag det är. Släng gärna in en kommentar om vad jag ska blogga om så att ni inte slutar läsa eller vad det är som gör att ni faktiskt läser min blogg! Puss och kram på er!

Kommentarer
Postat av: Emma.

Jag tycker det e kul att se hur du upplever dagarna eftersom du hår i min klass hihi.
Sen tkr jag om att läsa typ när du gör såna där fråge inlägg där du svarar på massa frågor o outfits :3

2013-02-11 @ 20:49:45
URL: http://emmalottaa.blogg.se
Postat av: Anonym

hur får du din motivation till träning?:)

2013-02-12 @ 11:17:57
Postat av: issa

vill se mer bilder på mig <3<3<3 varje dag <3<3<3 puss

2013-02-12 @ 12:14:29
Postat av: jonki

jag tycker du har de bra som nu!
-vardag
-tips
-träning
-listor :)

mycket bilder med, för du är så fin (:

2013-02-13 @ 16:14:18
URL: http://nattstad.se/jonnandersson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback