Work in progress!

Publicerad: 2013-02-07 i vardagen
 
Börjat med en ny uppgift på datortekniken nu. Istället för att hålla på med massa tråkiga saker som vi gjort hittills så håller vi nu på med redigering av bilder! Vi ska redigera tre olika bilder så han vet att vi kan behärska ett redigeringsprogram. Rätt kul tycker jag minsann!
 
På den här bilden så har jag börjat med att redigera bort olika saker, blandannat små båtar, rev och människor! Ser ni? Orginalbilden är den högst upp! Jag är långt ifrån klar så ha lite överseende haha! Fotot har min kära vän JB tagit med min kamera. På bilden är det mina två surflärare som jag hade när jag lärde mig surfa på Jersey förra sommaren!

Kommentarer
Postat av: nina

minnen! <3

2013-02-10 @ 04:15:18
URL: http://ninass.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback