30 dagar..

Publicerad: 2013-01-20 i vardagen
 
..kvar tills jag är vuxen! 30 ynka dagar kvar tills jag fyller 18 år, Det är helt sjukt!
 
Men nu till mitt eviga problem. 18 års fest? Jatack, hade varit grymt. Jag tänkte typ förfest osv sen utgång till parken eller något men sen så dyker problemet upp. Det är bara 4 av mina tjejkompisar som är 18 då, resten är fortfarande 17. Så det går ju inte. Lokalfest hade varit fett, hyra en lokal och bjuda alla mina festgalna polare. Men vilken lokal? Alla är dyrast i världen och det har jag verkligen inte råd med. 
 
Jag ska sitta hemma på min 18års dag och tycka synd om mig själv, dricka folköl och snusa.

Kommentarer
Postat av: Sheila

Nej för tusan du ska fixa en lokalfest! :)

2013-01-20 @ 17:46:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback