Dagen har börjat bra!

Publicerad: 2013-01-31 i vardagen
 
Jag vaknade vid halv 9, självmant. Steg upp några minuter senare, duschade, åt frukost, klädde på mig osv. Vid 9,40 stod Lasse utanför och då var det 40 minuters körlektion som gällde. Det gick helt okej, förutom att jag råkade (hehe) nästan köra mot enkelriktat hahahaha.. Jag skämdes ihjäl efteråt och ville bara springa ut ur bilen. Jag visste att de var enkelriktat men på något sätt så kopplade det inte riktigt.. Aja, när jag kom hem så pluggade jag lite teori och sen lagade mat.
 
Strax ska jag iväg på konsert i hillestorp, sedan blir det Riskettan nere på körskolan!
Fick tid och grejer till Halkbakan idag med, är redan nervös, ush. 
 
Ibland lyckas jag också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback