Fuck träning

Publicerad: 2013-01-06 i vardagen
 
Visste att jag inte skulle klara det denna gången heller. Den jävla ryggen förstör mitt tränande, förstör min chans till att få muskler. Hur ska jag kunna träna när min rygg pajar så fort jag antränger mig? Igår kunde jag knappt resa på mig, ännu mindre gå. Men idag tog jag mig ändå ut på en promenad. Gjorde ont som tusan men jag måste röra på mig annars blir det bara värre. Förhoppningsvis så lyckas jag springa i morgon ändå, även om jag så kollapsar så fort jag stannar upp.
 
Igår kväll blev det ingen fest. Jag låg hemma i soffan hela kvällen och kollade på tusentals filmer. Ikväll kommer det troligtvis se likadant ut, jag har inget liv. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback