Jag blickar framåt.

Publicerad: 2013-01-30 i Träning
 
Plusgrader igen, det gillar jag. Det betyder att jag kan ta mig ut och springa inom de närmaste dagarna, troligen på fredag då jag inte hinner i morgon. Jag är sjukt taggad, vill röra på mig, något annat än styrketräning. 
 
Fyller år om tre veckor med, då får jag förhoppningsvis nya springskor och hantlar.
Min boxningssäck kommer hem om en månad också, det ska bli så skönt att bara få ta ut all ilska och frustration på något som inte går sönder. 
 
Jag är så himla arg på mig själv, arg för att jag blir frustrerad, frustrerad på att jag inte har något tålamod. Vill märka skillnad NU. Jag vill känna att det inte är jobbigt att lyfta upp den där lådan, jag vill inte behöva be någon annan om hjälp för att jag är för svag. Jag vill ha mina jävla (ursäkta ordvalet) muskler nu!
 
Men framför allt så vill jag kunna gå i trappor utan att bli anfådd, kunna resa mig ur sängen utan att behöva ta ett riktigt djupt andetag innan, kunna dansa loss på dansgolvet utan att känna att jag kommer få ett anfall. Men det kommer jag ju tyvärr aldrig kunna. Och det har jag min förbannade astma att skylla på. Lindra Sara, Lindra kan du alltid göra. Det är därför du tränar, remember? 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

du har ju skit fin krop, behöver inte ens träna :)

2013-01-30 @ 21:05:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback