Keep on going

Publicerad: 2013-01-16 i vardagen
 
Nästan en vecka sen jag tränade sist, shame on me. Men den förbannade snön gör att jag inte alls är sugen på att dra ut och springa och då blir det inte av över huvud taget tyvärr. Men nu ska jag iaf köra ett styrkepass, välbehövligt efter gårdagens sängliggande.
 
Hade min andra körlektion idag med. Det gick faktiskt bra förutom mina första 5 minuter, kärringstop precis utanför skolan, en vän till mig ser mig, börjar as garva och vinkar. Jag blir as generad och kan inte koncentrera mig efter det, inte as bra. Menmen, i slutet av körlektionen sa iaf Lasse att det hade gått bra och att jag är nära. Jag kan snart känna lukten av körkortet!!
 
Efter träningen blir det teoriplugg och sen lite engelskaplugg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback