Mitt nyårsfirande

Publicerad: 2013-01-01 i
 

Dagen började hos mig med Emmie, vi fixade oss och grejer och drog sedan till Hanna. Nyårsmiddag med grymt sällskap! Folk började droppa in allt eftersom och tillslut var det rätt mycket folk och jag hade as kul. Beer pong, dans och en jävla massa snack. Hos Hanna stannade vi tills ungefär 1 halv 2 tror jag? Sedan åkte vi vidare till Anton, där satt jag mest och snackade med Hansson. Vid 3 började vi vandra hemmåt, jag och emmie, i spöregn. När vi väl kom hem så var vi som två blöta katter. Åt en jävla massa mat gjorde vi och sedan däckade vi som två bebeisar.

 

Jag hade en fet nyårsafton och jag hoppas att ni med hade det! Mer bilder kommer senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback